Дроби, особливо мішані числа, мають досить велику кількість цифрових компонентів: і цілі числа, які за розміром відрізняються від елементів дробів, і дробовий компонент, що містить як чисельник, так і знаменник. У ході виконання цього завдання дитина визначатиме, чого саме, яких елементів, не вистачає у тих чи інших прикладах, що містять мішані числа. На екрані перед учнем міститься приклад, що містить саме такі поєднання дробів та цілих чисел – і для кожного наступного етапу завдання приклад буде інший. Важливо, що в рамках цього завдання дитина працюватиме тільки з виразами, що містять або дію додавання, або дію віднімання. Деякі елементи пропущено, хоча відповідь є в наявності. Цими пропущеними елементами може бути ціле число в одному з виразів, чисельник в іншому компоненті або ж знаменник – головне, що інших елементів цього ж виду достатньо, аби зрозуміти, яке саме число було пропущено. Простіше за все зі знаменником – він у дробовому компоненті має бути завжди однаковим. Для знаходження як чисельника, так і цілого, треба використати звичайні правила. Наприклад, для знаходження невідомого доданка, треба від суми відняти відомий доданок, а для знаходження зменшуваного – додати відʼємник з різницею. Коли учень вписує у порожні клітинки у прикладах числа-відповіді, то проходить на наступний етап завдання, де будуть нові виразі зі змішаними числами. Важливо, що завдяки цій вправі дитина ще краще вчиться працювати зі змішаними числами, не губитись серед великої кількості цифр, розуміти значення кожної та те, з чим саме у неї найбільш тісний звʼязок.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Розбити один дріб на суму дробів з одним і тим самим знаменником, більш ніж одним способом, записуючи кожне розкладання у вигляді рівняння. Підтвердити розбиття, наприклад, за допомогою візуального зображення дробів.