Чим більше компонентів в математичному прикладі, тим складніше його розвʼязувати дитині. Це цілком справедливо стосується і прикладів, що містять дроби. У ході виконання цього завдання дитина вирішуватиме числові вирази, які містять як дію додавання, так і дію віднімання при тому, що працюватиме дитина саме з дробами. На екрані перед учнем міститься зображення такого прикладу – нового для кожного наступного етапу завдання. Дитина уважно вивчає приклад, дивиться, які саме дії там представлені та в якому порядку, скільки компонентів та що робити в першу чергу. Знаменники у всіх дробах однакові, тож виконання вправи зводиться до простого підрахунку одноцифрових чисельників, що зробити буде досить легко. Коли завйменники не будуть однакові, то допопможе розв'язати приклад - скорочення дробів. Отже, учень виконує по черзі всі потрібні операції, тримаючи в памʼяті ті відповіді, які зʼявляються при виконанні першої-другої математичної дії. Тобто додавання або віднімання між першими двома-трьома числами учень має виконати подумки, аби запамʼятавши результат цієї дії, виконати з нею останню. Вже її результат учень може записати, ввівши число-відповідь у порожню клітинку, яка знаходиться після знаку рівності. Складність цього завдання саме у навантаженні на увагу дитини – учень має багато інформації тримати в памʼяті виконуючи всі дії послідовно, прицьому не забуваючи, що він має справу саме з дробами, хай навіть знаменник можна ігнорувати. Відтак це завдання – прекрасний спосіб повторити основні математичні дії та звикнути до виконання багатоелементних прикладів з дробами.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Вирішити задачі, пов'язані із додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого і мають однакові знаменники. Використовуючи, наприклад, візуальні моделі дробів та рівняння для розв’язання задачі.