Загалом дії з дробами не відрізняються від звичайних прикладів з цілими числами ні в чому, окрім формату подання інформації. Учень має просто завжди памʼятати, що означають звичайні дроби – частини цілого. Самі ж принципи додавання та віднімання залишаються такими ж. У ході виконання цього завдання дитина зробить наступний крок у оволодінні цим, а саме – буде виконувати багатоелементні дії, розвʼязуючи приклади, що містять як додавання, так і віднімання – по дві дії в кожному виразі мінімум. На екрані перед учнем міститься зображення такого прикладу – нового для кожного наступного етапу завдання. Знаменник у всіх дробах однаковий, хоча і є особливим – це або «10», або «100». Вибір цих чисел не є випадковим – в майбутньому дитина матиме досить специфічний розділ вправ з дробами, що присвячені саме таким окремим випадкам. Отже, знаменник однаковий, значить з числівниками треба просто по черзі виконати всі вказані дії. Після знаку рівності стоїть відповідь. Аби дитина розуміла, що і у випадку багатоелементного прикладу знаменник не змінюється, він вже є на своєму місці. А от чисельник – ні, на його місці просто порожня клітинка. Учень виконує всі потрібні обчислення, після чого вводить у порожню клітинку число-відповідь. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання. Складність завдання полягає у тому, що учень має тримати в памʼяті результат першої дії, з яким вже треба виконувати дію наступну, проте ,оскільки числа у чисельнику завжди невеликі зробити це не так вже й важко.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розрізняє дроби, які дорівнюють 1
Виразити дріб зі знаменником 10 як рівноцінний дробу із знаменником 100 і використати цю техніку, щоб додати два дроби з відповідними знаменниками 10 і 100