Ділення з десятковими дробами за механікою мало відрізняється від ділення зі звичайними, цілими числами. Числа взаємодіють точно так само: якщо поділити четвірку на двійку, то вийде двійка. Вся різниця лише у комі, яка означає розрядність. Проте ця кома є вирішальною при пошуках відповіді на приклад з діленням з десятковими дробами. Тобто, якщо ділене виглядало як «0,4», то після виконання дії ділення на «0,2», розряд частки збільшиться на один і двійка, яка буде часткою, вже належатиме до цілих чисел. Отже, дуже важливо памʼятати, що ділення на десятковий дріб збільшує розряд діленого, тоді як множення – зменшує. У цьому цікава особливість роботи з дробами цього виду. Множення зазвичай збільшує початкове число, тоді як ділення – зменшує. Стосовно цифр та їх взаємодії все так і є, проте саме ця кома плутає ситуацію і зміщує розряд таким чином, що частка більша, ніж ділене та дільник. У ході виконання цього завдання дитина переконається у цьому. На екрані перед учнем міститься приклад, де дільник – десятковий дріб. Приклад інший на кожному етапі завдання. Цифри, які входять до діленого і дільника, досить малі, тож виконати дію ділення буде легко, навіть попри те, що приклад розміщено у строку. Питання залишається лише у тому, де ставиться кома у частці. Наприклад, якщо ділене та дільник – два десяткових дроби з одною цифрою після коми, то частка буде цілим числом. Те, що серед варіантів відповіді, які знаходяться під прикладом, є саме такі числа, є головною підказкою для дитини. Учень вибирає правильну відповідь та переходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розрізняє дроби, які дорівнюють 1
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.