Сума двох десяткових дробів сягає або навіть перевищує одиницю, інколи – ні. Але у виконанні цієї дії головним є те, щоб дитина памʼятала про взаємодію розрядів чисел. Наприклад, якщо додати «0,2» та «0,03», то в результаті буде «0,23», адже кожна цифра займе своє місце у своєму розряді, а от при додаванні «0,2» та «0,3» вийде «0,8». Тож тут важливо, аби учень не заплутався, памʼятаючи, скільки знаків має бути після коми в кожному конкретному випадку. У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме додавання десяткових дробів на практиці. На екрані перед учнем міститься десятковий дріб. Аркуш з його зображенням тримає персонаж, наявність якого урізноманітнює візуальний ряд вправи, хоча й не повʼязана з математикою прямо. З-поміж прикладів, які містять дію додавання та працюють саме з десятковими дробами, дитина має вибрати той один, результатом якого і є цей десятковий дріб. Таким чином дитина має розвʼязати не один приклад, а всі, що є варіантами для дробу в руках персонажа, але замість того, щоб ставити перед учнем таке завдання, його просять просто підібрати підходящий приклад. Тому, а також бо тільки один з прикладів дає потрібний результат, тоді як інші досить далекі від нього, дитина не відчуває особливого навантаження, сприймаючи вправу більше як гру.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розуміє поняття «чисельник дробу» і «знаменник дробу»
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.