Після того, як учень опанував додавання десяткових дробів, вже розбирається у цій тематиці та може виконати означену дію досить швидко, наступним кроком є ускладнення в плані збільшення компонентів прикладу. У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме додавання з трьома і більше десятковими дробами. За механікою виконання цієї дії складнощів виникнути не має – додавання треба виконувати послідовно, всі правила дитина вже знає. Проте складність все ж є – суму додавання першої пари дробів дитина має тримати в памʼяті, аби вже до неї додати третій дріб. Якщо ж доданків чотири, то четвертий треба буде додати до наступної суми. Таким чином, необхідно зробити більше кроків для того, щоб дізнатись остаточний результат, а всі проміжні суми дитина має тримати в памʼяті. Таким чином для успішного виконання цієї вправи важливо, щоб учень не плутався у розрядах десяткових дробів. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься приклад з дією додавання та кількома доданками цього типу. Варіанти відповіді є, і знаходяться вони під виразом. Ці варіанти є головною підказкою для дитини, її важливим орієнтиром. Коли дитина виконує додавання та знаходить серед всіх варіантів одну правильну відповідь, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічну дію. Завдяки цій вправі учень навчиться простіше сприймати десяткові дроби і звикне працювати з ними, адже деякі навички можна лише напрацювати за допомогою досвіду та практики.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розуміє поняття «чисельник дробу» і «знаменник дробу»
Учень/учениця: розрізняє дроби, які дорівнюють 1
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.