Перехід чисел між розрядами – це головна складність для роботи з будь-якими багатоцифровими величинами, чи йде мова про великі цілі числа, чи про багатоцифрові дроби. У ході виконання цього завдання дитина стикнеться з випадками, коли при виконанні тої чи іншої математичної дії доводиться робити зміни у розрядах. На екрані перед учнем на кожному етапі зображено математичний приклад, де компонентами є десяткові дроби. Учень вже знає, як з ними працювати, знає потрібні правила і те, що робота з дробами за механікою не надто відрізняється від віднімання чи додавання звичайних чисел – треба лише памʼятаи про іншу взаємодію розрядів в дробах. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти той компонент, якого не вистачає. Якщо це доданок, то треба від суми відняти відомий доданок, якщо зменшуване – додати відʼємник та різницю. Якщо ж невідомою є сума або різниця – треба просто розвʼязати приклад, обчисливши результат дії. Складність полягає у тому, щоб використати ці знання саме для дробів. Дитина має памʼятати, що додавання двох десятих, які разом дадуть більше «9» відзначиться на розряді цілих, а додавання таких цифр у розряді сотих відзначиться на десятих. Наприклад, якщо від «0,349» відняти «0,059», то в результаті вийде «0,29», адже останній розряд залишиться з нулем і писати його не буде потрібно, а з розряду десятих доведеться забрати одиницю, щоб від «14» відняти «5».
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Учень/учениця: застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу при розв’язуванні практично - зорієнтованих задач
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.