Кратність – це своєрідна характеристика числа, його можливість бути розділеним на число без залишку, рівно. Наприклад, число «12» є кратним «6», адже дванадцятку можна розділити на шістку без залишку, і в результаті вийде число «2». Отже кратність – це властивість чисел, їхня здатність бути поділеними на інше число. На екрані перед учнем міститься набір досить великих чисел. У формулюванні завдання, яке міститься над числовим рядом, вказано, на яку цифру мають бути поділені всі потрібні числа. Тобто, у завданні може бути зазначена цифра «7», і тоді серед всіх чисел знизу треба вибрати всі, які діляться без залишку на сімку. Учень уважно вивчає ці варіанти та пробує поділити їх на вказане число. Якщо це йому вдається, значить кратність встановлено, і це число треба виділити. Коли дитина виділяє всі підходящі числа, а на кожному етапі їх може бути кілька, то проходить на наступний етап, де як варіанти, так і зазначена в завданні цифра будуть новими. Завдяки цьому завданню дитина подивиться на процес множення та ділення під іншим кутом – з точки зору дільника. Варто памʼятати, що ділення та множення – зворотні процеси, і ділене є добутком, тоді як дільник є одним із множників. Виконуючи це завдання, ученьі підбирає добуток до одного з множників так само, як і частку до дільника. Для успішного проходження цього завдання дитина має досить добре памʼятати табличку множення, знання якої перевірятиметься по ходу руху через різні вправи.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Знайти всі кратні числа для цілих чисел в діапазоні 1-100. Визнати, що ціле число є кратним кожному з його дільників. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 кратне заданому однозначному числу. Визначити, чи задане ціле число в діапазоні 1-100 є простим чи складним.