Множення десяткових дробів схоже на множення багатоцифрових чисел за одним виключенням – треба ураховувати і кому, що розділяє цілі числа від дробового компоненту. Тож фактично ця дія ще складніша, ніж множення цілих чисел: мало того, що всі розряди одного множника треба перемножити на всі розряди іншого, так ще й не помилитися, ставлячи в добутку цю кому. Проте у цьому твердженні є виключення – це випадки, коли десятковий дріб треба помножити на круглі числа з одиницею в якості єдиної значущої цифри. Множення на «10», «100» і «1000» є значно простішим, і саме цій темі присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення пірамідки прикладів з дією множення. Дробовий компонент завжди один і той самий – це десятковий дріб, що може мати ціле число або ні. Він, цей дріб, множиться на «10», «100» і «1000» – на кожному поверсі цієї пірамідки інший множник. Завдання полягає у тому, щоб виконати цю дію та вписати у порожню клітинку після знаку рівності результат множення. Сама методика дуже проста. Множення на ці числа просто змінює розряд дробу, збільшуючи його настільки, скільки нулів є в наявності. Наприклад, якщо «1,4» помножити на «10», то кома «заходить» за четвірку, тобто число, яке було дробом, повністю переходить у розряд цілих чисел. Якщо ж на десятку помножити, наприклад, «0,34», то трійка стане цілим, а четвірка залишиться дробовим компонентом – але у розряді десятих. Відтак дитина, виконуючи цю вправу, вивчить, як саме множення на круглі числа впливають на дроби.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.