Досить великий обсяг курсу математики у попередньому класі було присвячено вивченню таблиці множення – тобто системі множення всіх чисел першої десятки включно, власне з числом «10». Коли учень починає опрацьовувати тему множення у цьому навчальному році, він вже має знати цю таблицю дійсно добре. Але такий великий обсяг інформації варто повторити, аби дитина могла нагадати собі ці знання та знову впевнено множити. Цьому й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем міститься приклад з множенням двох одноцифрових чисел – новий на кожному етапі завдання. Учень має просто вирішити цей приклад і вписати добуток у порожню клітинку після знаку рівності. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап. Там на дитину чекатиме новий аналогічний приклад. Всі вирази подаються безсистемно: якщо на одному рівні може бути множення двох трійок, на цьому вже «8» треба помножити на «5», а на наступному вже треба перемножити четвірку та девʼятку. Якщо при вивченні таблиці множення дитина здебільшого виконувала цю дію з числами, які йдуть по порядку, то тепер приклади не мають звʼязку між собою, що стимулює памʼять учня і змушує його краще концентруватись на завданні. Тим не менш, ця вправа є досить легкою, адже на кожному рівні треба просто виконати один простий приклад. Така простота не випадкова – це завдання представляє з себе розминку, адже в майбутньому дитина буде множити значно більші числа. Їхні компоненти, цифри, що знаходитимуться на різних розрядах, множаться так само, як і поодинокі числа, тож це завдання в будь-якому разі буде корисним.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Інтерпретувати приклад із дією множення як порівняння, наприклад пояснити рівність 35 = 5 × 7 як твердження, що 35 в 5 разів більше, ніж 7 і в 7 разів більше, ніж 5. Представляти додавання багатьох однакових чисел, як єдину дію множення.
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.