Дитина вже навчилась порівнювати різні дроби, але цього разу доведеться піти далі – порівнювати цілі приклади. Це означає, що для виконання даної дії необхідно певний обсяг інформації тримати в памʼяті. Відбувається виконання завдання наступним чином. На екрані перед дитиною міститься два приклади з десятковими дробами в якості складових елементів. Один приклад може містити дію віднімання, інший – додавання тощо. Все залежить від конкретного етапу. Вписувати результат для кожного з них не потрібно, хоча знаходити його доведеться. У порожню клітинку між виразами треба вписати один з двох знаків «більше» або «менше». Для цього учень виконує перший приклад, а результат його тримає в памʼяті. Тоді дитина вирішує другий приклад. І, маючи відповідь на обидва математичні вирази, вже ставить відповідний знак у порожню клітинку між ними. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічні дії. Інтерес учня до виконання завдання зберігається завдяки постійній зміні дій на одному етапі в обох прикладах додавання, на іншому – віднімання, а після цього починається етап, де в одному прикладі одна дія, а в другому буде вже інша. Завдяки цьому учень має постійно зберігати максимальну концентрацію, особливо враховуючи, що в памʼяті доводиться тримати не звичайні числа, а десяткові дроби, де важливим є не лише порядок цифр, а й те, як далеко вони знаходяться від коми, в яких розрядах тощо.
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Порівняти два дроби із різними чисельниками та різними знаменниками, наприклад, створюючи спільні знаменники або чисельники, або порівнюючи їх зі спільним дробом, наприклад, таким, як 1/2. Визнати, що порівняння діють лише тоді, коли два дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння із символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, за допомогою візуального зображення дробів.