Вправи, які присвячені пошуку не точного числа, а приблизного значення, мають кілька переваг. Перша – суто для сприйняття дитини. Учень здебільшого має знайти точний результат тої чи іншої математичної дії. Пошук приблизної відповіді сприймається дитиною як щось значно простіше, а відтак учень відчуває менше напруження і з більшим бажанням починає працювати над таким завданням. Друга особливість полягає у тому, що при знаходженні приблизного значення дії не закінчуються на вирішенні, власне, прикладів, адже здебільшого приблизне значення потрібне як критерій для подальшої оцінки. Таким чином учень в одній вправі виконує кілька дій, але сприймає це завдання досить легко. У ході виконання цієї вправи учень шукатиме приблизне значення прикладів з десятковими дробами. На екрані перед учнем міститься пара таких – нова для кожного наступного етапу завдання. Дитина не має шукати точний результат для них. Натомість у формулюванні завдання вказано критерій, за яким треба вибрати один з прикладів. Наприклад, необхідно вибрати той вираз, результат якого більший, ніж певний десятковий дріб. Тоді дитині дійсно не треба концентруватись на точній відповіді, але приблизно оцінити результат обох прикладів доведеться. Коли дитина знайде відповідь на питання вправи та вибере потрібний вираз, то пройде на наступний етап. Користь від цього завдання не лише у додатковому тренуванні роботи з десятковими дробами, а й у тому, що учень вчиться рахувати дроби без напруження, швидко, майже інстинктивно, і з кожним наступним рівнем ця його здатність покращується.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Порівняти два дроби із різними чисельниками та різними знаменниками, наприклад, створюючи спільні знаменники або чисельники, або порівнюючи їх зі спільним дробом, наприклад, таким, як 1/2. Визнати, що порівняння діють лише тоді, коли два дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння із символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, за допомогою візуального зображення дробів.