Множення десяткових дробів відрізняється від множення багатоцифрових чисел тільки наявністю коми, яка означає, які з цифр відображають цілі числа, а як – дробові. Проте механіка виконання самого цього процесу залишається такою ж. У ході виконання цього завдання дитина навчиться оцінювати приклади, де множниками виступають десяткові дроби. Ані знаходити точну відповідь, ані правильно ставити цю саму кому від дитини не потребується. Натомість учень має оцінити цифрові компоненти виразу та зрозуміти, скільки цифр буде у добутку. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься новий такий приклад. Під ним є кілька варіантів відповіді на питання про кількість знаків у числі-результаті. Учень може оцінити кількість цифр у добутку, звернувши особливу увагу на найбільші компоненти числа. Якщо великими є дробові компоненти, вони навіть при множенні не надто вплинуть на результат. З іншого боку, якщо останні цифри будуть нулями, то їх, за умови що йде мова саме про дробовий компонент, просто не треба писати. Тож дитина спочатку оцінює найбільші розряди, потім – найменші. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншим прикладом. Важливо памʼятати, що при множенні дробів, як і при множенні багатоцифрових чисел, кожен розряд одного множника перемножується на кожен розряд іншого, тож, якщо дріб має багато цифр, у добутку їх буде більше на порядок у більшості випадків.
Учень/учениця: передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Знайти частки і остачі цілих чисел у прикладах, де ділене буде (максимум) чотиризначним, а дільник - однозначним, використовуючи знання про розрядність чисел, властивості арифметичних дій та / або співвідношення між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.