Певні вміння тільки тоді стають дійсно відточеними, якщо їхньому удосконаленню присвятити багато часу та мати різний підхід до їх опанування. Це цілком стосується і додавання або віднімання десяткових дробів. Проте особливість викладання у випадку з дітьми молодшого шкільного віку у тому, що достатній рівень концентрації на певній темі вони можуть зберегти тільки тоді, коли вправа для них цікава – і це не питання примхи, так дійсно влаштоване їхнє мислення, адже діти у цьому віці лише вчаться зосереджуватись. Ця вправа присвячена додаванню та відніманню десяткових дробів, але вона, хоча й подібна до деяких попередніх завдань, все ж значно від них відрізняється. На екрані перед учнем міститься малюнок, який є фокусом уваги для дитини, її центром концентрації. Малюнок є більш багатокомпонентним, ніж більшість ілюстрацій на попередніх завданнях саме задля привертання уваги учня. У центрі є десятковий дріб. На кожному наступному етапі як дріб, так і малюнок будуть іншими. Цей дріб є результатом виконання певної математичної дії. У завданні, яке знаходиться над малюнком, вказано, якої саме. Під ілюстрацією є кілька десяткових дробів, два з яких є іншими компонентами прикладу. Тож дитина має самостійно підібрати два доданки або зменшуване та відʼємник. Для цього учень має вже досить добре орієнтуватись у дробах цього виду, виконати подумки дію додавання або віднімання для кількох пар. Виконуючи це завдання, дитина не просто щось розвʼязує, а сама складає приклад, тож такий підхід і гарантує цікавість учня до виконання завдання.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання арифметичних дій
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: порівнює дроби з однаковими знаменниками
Порівняти два десяткових дроби до сотих, обгрунтовуючи їх значення. Визнати, що порівняння є дійсними лише тоді, коли два десяткових дроби відносяться до одного і того ж цілого. Записати результати порівняння з символами >, = або <, і обгрунтувати висновки, наприклад, використовуючи візуальну модель.