Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Певні вміння тільки тоді стають дійсно відточеними, якщо їхньому удосконаленню присвятити багато часу та мати різний підхід до їх опанування. Це цілком стосується і додавання або віднімання десяткових дробів. Проте особливість викладання у випадку з дітьми молодшого шкільного віку у тому, що достатній рівень концентрації на певній темі вони можуть зберегти тільки тоді, коли вправа для них цікава – і це не питання примхи, так дійсно влаштоване їхнє мислення, адже діти у цьому віці лише вчаться зосереджуватись. Ця вправа присвячена додаванню та відніманню десяткових дробів, але вона, хоча й подібна до деяких попередніх завдань, все ж значно від них відрізняється. На екрані перед учнем міститься малюнок, який є фокусом уваги для дитини, її центром концентрації. Малюнок є більш багатокомпонентним, ніж більшість ілюстрацій на попередніх завданнях саме задля привертання уваги учня. У центрі є десятковий дріб. На кожному наступному етапі як дріб, так і малюнок будуть іншими. Цей дріб є результатом виконання певної математичної дії. У завданні, яке знаходиться над малюнком, вказано, якої саме. Під ілюстрацією є кілька десяткових дробів, два з яких є іншими компонентами прикладу. Тож дитина має самостійно підібрати два доданки або зменшуване та відʼємник. Для цього учень має вже досить добре орієнтуватись у дробах цього виду, виконати подумки дію додавання або віднімання для кількох пар. Виконуючи це завдання, дитина не просто щось розвʼязує, а сама складає приклад, тож такий підхід і гарантує цікавість учня до виконання завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.4
Складаємо приклади
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися