Робота з мішаними дробами не набагато важча, ніж зі звичайними. Проте є певна відмінність – точок концентрації уваги дещо більше. Учень виконує окремо операції по додаванню або відніманню з цілими числами, а окремо – з дробовим компонентом. Головна умова – аби лише знаменник був спільний у всіх елементах, що знаходяться в межах одного прикладу. На екрані перед учнем міститься кілька прикладів, елементами якого є мішані числа. Приклади можуть містити або дію додавання, або віднімання. Прикладів є кілька – і це не без причини. Справа в тому, що компонент цілих чисел знаходиться на іншій висоті, ніж дробовий компонент. Перед учнем багато цифр, багато числових структур. Тому ця вправа має не просто стати засобом тренування математичних навичок дитини, а й дійсно допомогти їй не губитись у різноманітті чисел, які до того ж мають і різний колір. Учень по черзі виконує всі дії, які є у цих прикладах: віднімає або додає спочатку цілі числа, потім – дробові. Всі відповіді вже є після знаку рівності, але вони переплутані місцями. Наявність цих відповідей є важливою підказкою. Якщо виразів всього лише три, значить тільки для пошуку першого результату учень має всі три варіанти. Коли дитина вже шукає відповідь на другий приклад, то вибирає між двома варіантами. Для третього прикладу відповідь стає очевидною і без виконання математичних дій. Отже, дитина, щоб перемістити на наступний етап, має просто перемістити варіанти відповіді правильно – кожну до свого виразу.
Учень/учениця: розуміє поняття «чисельник дробу» і «знаменник дробу»
Додати та відняти мішані числа з однаковими знаменниками, наприклад, замінивши кожне мішане число рівноцінним дробом та / або, використовуючи властивості арифметичних дій та співвідношення між додаванням і відніманням.