Виконання кількох дій з дробами є досить складним з точки зору сприйняття, але не з точки зору безпосередньо самих цих дій. Тобто учень має звикнути працювати з дробами, особливо якщо в прикладі їх кілька. Дитина має виконувати з ними дії додавання та віднімання, як щось звичне, не звертаючи особливу увагу на те, що перед ним – саме дроби, оскільки для додавання та віднімання у них зазвичай знаменник однаковий, а тому всі обчислення треба виконувати тільки серед чисельників. Самі ж обчислення залишаються досить легкими. У ході виконання цього завдання зʼявиться ще одна складність – цього разу дитина розвʼязуватиме текстові задачки, що містять дроби. Згідно з умовами кожної з них учень має виконати не одну, а кілька дій, що і ускладнить виконання вправи. Дитина на кожному етапі бачить на екрані новий текст задачки з іншим сюжетом та, звісно, новими дробами. Дитина уважно читає умови вправи, після чого має зрозуміти, які дроби треба додати, а які – відняти. Всі обчислення учень проводить подумки, адже прикладу, який би містив всі числові компоненти, нема. Опираючись саме на своє розуміння вправи, дитина виконує послідовно описані у задачці дії, які потрібні для пошуку її розвʼязання, після чого вибирає з-поміж кількох варіантів відповіді той, який вважає правильним. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання. Кожна задачка супроводжується ілюстраціями, які сюжетно повʼязані з тим, про що йдеться у тексті.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Вирішити задачі, пов'язані із додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого і мають однакові знаменники. Використовуючи, наприклад, візуальні моделі дробів та рівняння для розв’язання задачі.