У ході виконання цього завдання дитина розвʼязуватиме задачі, для знаходження відповіді для яких необхідно виконати ряд математичних дій з дробами. Умови задачок завжди різні, проте між ними є дещо спільне: в межах цього завдання учень виконуватиме або додавання, або віднімання з дробами. Дитина читає текст (а задачка нова для кожного наступного етапу вправи), вивчає її сюжет. Після цього учень має просто зрозуміти, яку саме дію він має зробити, аби знайти результат. Прикладу, який є числовим формулюванням задачі, нема. Натомість дитина має сама зрозуміти, що від неї очікується, які відносини мають бути між складниками цієї задачки. Важливо, що всі числові компоненти у задачці мають форму дробу, відтак дитина розуміє, який у дробу має бути знаменник і їй простіше орієнтуватись у відповіді. Варіанти подаються під умовами задачки. Дитина вибирає той варіант, який вважає правильним. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії – додати або відняти дроби, які мають спільний знаменник, вибравши правильну відповідь з-поміж інших. Важливо, що кожен текст, кожна задачка, мають своє ілюстративне оформлення, свої малюнки, котрі супроводжують текст. Ці малюнки додають цікавості до виконання завдання. Крім того сюжетний компонент теж стимулює увагу дитини, адже учень може додумати сюжет тощо.
Учень/учениця: розуміє спосіб одержання дробу
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів