Дитина вже знає, що у випадках, коли дільник є десятковим дробом, розрядність діленого росте. Скажімо, якщо 2,4 розділити на 0,4, то відповіддю буде ціле число – 6. Відтак ділення на десятковий дріб дає тотожний результат до множення на ціле кругле число (хоча виконується саме ділення, забувати про це не слід). Чим більше знаків у дільника після коми, тим більше розрядів отримає частка. Ділення багатоцифрових мішаних чисел – ось чому присвячене це завдання. Однак, дитині у ході його виконання не доведеться знаходити частку для кожного прикладу. Єдине питання, на яке треба давати відповідь на кожному етапі вправи, стосується одного – чи частка взагалі буде десятковим дробом, чи ні. Щоб відповісти на це питання, треба памʼятати про два нюанси. Перший: кількість знаків після коми як у діленого, так і у дільника. Наприклад, якщо треба 2,44 розділити на 0,2, то, звісно, на один розряд частка збільшиться відносно діленого, однак цього не вистачить, щоб перевести її до цілих чисел, і відповідь буде такою: 12,2. Якби дільник був представлений дробом 0,02, тоді б частка містила ті самі цифри, але повністю належала б до цілих чисел: 112. Тож треба співвідносити розрядність діленого та дільника. Крім того, варто памʼятати, чи взагалі ділене ділиться на дільник. Якщо 2,5 розділити на 0,4, то це, звісно, все рівно, що «25 розділити на 4, однак, оскільки без остачі вони не діляться, в результаті все рівно буде десятковий дріб – 6,25. Отже, на кожному етапі перед учнем аналогічний приклад, однак кількість цифр в обох елементах виразу більша. Завдання завжди однакове – відповісти на питання про те, чи є частка десятковим дробом, чи ні, без обчислення конкретного числа на цю роль.
Знаходити цілі частки чисел з чотирьохзначним діленим та двозначними дільниками, використовуючи правила, основані на розрядності чисел, властивостях дій та / або співвідношеннях між множенням і діленням. Проілюструвати та пояснити розрахунок, використовуючи рівняння, ділення та множення в стовпчик.
Вирішувати задачі, пов'язані з діленням дробів на ненульові цілі числа та діленням цілих чисел на дроби, наприклад, використовуючи візуальні дробові моделі та рівняння, щоб відобразити завдання