Коли дитина вчиться використовувати для обчислення не один вид математичних дій, а відразу кілька, то необхідно, аби учень звик виконувати низку дій у правильному порядку. Важливе правило: у приладах з кількома математичними діями, де немає круглих дужок, що визначають першість дії, у множення та ділення перевага перед додаванням та відніманням. Тобто спочатку виконуються множення та ділення, а вже потім – додавання та віднімання. Варто також зазначити, що між собою ці пари дій рівноцінні, тож якщо у прикладі лише множення та ділення або лише додавання та віднімання, то виконуються вони у природному порядку. У ході виконання цього завдання дитина на практиці краще засвоїть це правило і тренуватиметься у виконанні математичних операцій з кількома елементами. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового прикладу з різними математичними діями, однак завжди там є або множення, або ділення. Вони виконуються першими, а вже потім з результатом цієї дії виконується додавання або віднімання. Всі числові елементи прикладу є в наявності. Бракує символів, які передають дії на письмі. Дитина аналізує результат виразу, який вже є після знака рівності, вивчає те, як саме мають взаємодіяти елементи прикладу, аби привести до цього результату, після чого переносить у порожню клітинку між тими чи іншими числами відповідний математичний символ – чи то символ множення, чи то символ ділення. Коли дитина це робить, то відновлює приклад і проходить далі, на наступний етап завдання до аналогічного виразу.
Написати прості числові приклади, які відображують розрахунки з числами та інтерпретують словесні вирази, не розв’язуючи їх.