При достатньо високому рівні розуміння теми дробів, звичайних, десяткових, мішаних, робота з ними перетворюється на цікаву та зовсім просту гру. Зокрема, у ході виконання цього завдання дитина водночас тренуватиметься виконувати відразу три типи різних математичних дій для розвʼязування одного прикладу: додавання або віднімання дробів з однаковим знаменником; скорочування дробів; виконання дій з кількома компонентами, тобто або додавання трьох доданків, або віднімання від зменшуваного двох відʼємників. Отже, на кожному етапі завдання учень бачитиме перед собою на екрані такий приклад. Всі компоненти його вже відомі, окрім одного – чисельника дробу, котрий є результатом виразу. Школяр проводить всі обчислення з чисельниками, тоді як знаменник не чіпає. Наступний етап – перетворення дробу-результату. Справа в тому, що після додавання або віднімання компонентів прикладу чисельник суми або різниці можна скоротити. Наприклад, якщо знаменник – число «100», а чисельник – число «70», значить, цей дріб можна скоротити. Найбільшим спільним дільником для знаменника і чисельника є число «10», відтак саме на нього і варто розділити обидва компоненти числа, щоб в результаті вийшов дріб з десяткою у знаменнику та сімкою у чисельнику. Робити це слід лише за умови, що знаменник дробу-результату відповідає цим діям. Якщо ж він є, судячи з порожньої клітини, цілим числом, значить, скоротити дріб можна ще більш радикально: якщо чисельник після всіх операцій виявився більшим ніж знаменник, а обидва вони ще й круглі числа, то результатом є ціле число. Наприклад, якщо у знаменнику «10», а у чисельнику «70», то після скорочення залишається просто ціле число «7».
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.