У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься додавати та віднімати мішані числа. Знаючи всі особливості даного процесу, робити це вкрай легко. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься відразу цілий набір прикладів, котрі мають або дію додавання, або дію віднімання, а елементами там виступають саме мішані числа, які в свою чергу містять дробовий компонент та цілу частину. Правило виконання названих вище дій з такими числами просте: окремо опрацьовуються цілі числа, а окремо – дроби. З цілими числами проблем не має статись, адже всі вони – досить невеликі. Що ж стосується дробового компоненту, то правила додавання і віднімання з ними не змінюється від того випадку, коли йшла мова про звичайний дріб: знаменник, спільний для обох дробових компонентів, залишається таким самим, а всі операції проводяться з чисельниками. Оскільки числа невеликі, складнощів для школяра не буде. Ця вправа, як і робота з мішаними числами загалом, тренує диференціальне мислення, адже дитина окремо опрацьовує дробовий, а окремо – цілий компоненти. При цьому вони залишаються частинами одного цілого – мішаного числа. Важливо, приклади між собою повʼязані. Вони завжди мають спільний компонент, наприклад, у мішаних числах, котрі є результатами названих дій, однакова ціла частина. При цьому інші елементи прикладів зовсім різні. Отже, школяр має проявити особливу обережність та увагу до виконання цього завдання, бачачи, як різні мішані числа дають подібну, але теж різну відповідь при додаванні та відніманні. Перехід на наступний рівень відбувається після того, як дитина змінить місцями відповіді, аби вони належали «своїм» прикладам, адже на початку вони розташовані хаотично.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.