Після того, як дитина ознайомиться зі звичайними дробами, їхнім значенням, сенсом та найпростішими діями, які з ними можна проводити, настає час, коли вже можна вивчати тему виконання різноманітних дій з їхньою допомогою. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься додавати та віднімати звичайні дроби, які мають однаковий знаменник. Наявність однакового знаменника є головною умовою можливості виконання дій з чисельником. Це пояснюється самою логікою побудови дробу. Справа в тому, що будь-який дріб є частиною цілого. Це умовне ціле (яке насправді може бути й низкою предметів або великим числом) розділили на рівні за розміром частинки. Відтак операції можна проводити саме з тими з них, які «виділили», тобто взяли до роботи – себто з чисельником. А от загальна кількість частинок має залишатись недоторканою – це і є спільний знаменник. Відтак правило віднімання й додавання дробів з одним і тим самим знаменником таке: всі дії виконуються лише з чисельником, а знаменник школяр має сприймати просто як фон. Відповідно і у дробі, який є результатом дії, чи то сума, чи то різниця, знаменник має бути таким самим. Віднімати чи додавати знаменники не можна – лише чисельники. За допомогою виконання цього завдання школяр краще запамʼятає це правило. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад, елементами якого є звичайні дроби з однаковим знаменником. Елементів є кілька, наприклад, три доданки або ж зменшуване та два відʼємника. Під робочою зоною з цим виразом знаходиться набір прикладів, які є варіантами відповіді. Дитина шукає відповідь, орієнтуючись на них, виконує обчислення, після чого переносить правильний варіант у порожню зону після знака рівності.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.