Множення цілого числа на дріб – досить складна тема, яка вимагає розуміння від дитини того, які саме числа взаємодіють між собою, чому та як. Наприклад, учень, кожного разу має памʼятати, що ціле число взаємодіє саме з чисельником звичайного дробу, адже знаменник залишається недоторканим. Чому так відбувається? Перш за все, тому що при множенні дробу на ціле число відбувається додавання цього дробу саме на себе ту кількість разів, якою і є цілий множник. Крім того, ціле число при множенні уявляється як дріб, де чисельник є цим цілим числом, а знаменник – одиницею. Саме тому знаменник першого дробу при множенні не змінюється – адже при множенні на одиницю жодне число не зазнає змін. Отже, між собою перемножується ціле число та чисельник. У цій вправі дана інформація подається у вигляді таблиці. Такий формат подачі інформації було обрано з двох причин. По-перше, це урізноманітнює виконання математичних вправ, що зазвичай мають формат звичайних прикладів, де числа подаються у одну строку. Крім того, дитина має самостійно зрозуміти, як у таблиці взаємодіють числа, а це стимулює аналітичні здібності, розвиває математичне чуття та, власне, тренує навичку множення цілого числа на дріб. У першому стовпчику сам приклад з множенням цілого числа та дробу. У другому – чисельник добутку, а у третьому – його знаменник. Тож дитина має подумки виконати множення, аби ввести правильні числа у ті порожні клітинки, які є у таблиці. Перший приклад, що має такий формат подачі, є завершеним – чисельник та знаменник є на своїх місцях, тож дитина має можливість побачити, як має виглядати завершений приклад. Всі інші дитина або доповнює, або завершує сама, вводячи відповідні числа у порожні клітинки.