Множення багатоцифрових чисел є досить складним процесом, адже дитині під час виконання такого завдання доводиться опрацьовувати відносно великий обʼєм інформації. Однак, головне тут – зрозуміти сам спосіб такого множення та на практиці закріпити послідовність його реалізації, чому й присвячено дане завдання. На екрані перед учнем міститься зображення не просто двох великих чисел, між якими міститься знак множення. Натомість перед учнем каркас такого прикладу, де множники розміщені у стовпчик. Обидва вони є багатоцифровими числами, один з множників значно більший, тоді як інший, для спрощення завдання, залишається дво- або трицифровим числом. Отже, дитина має можливість подивитись, як відбувається процес множення: кожна цифра першого множника перемножується на кожну цифру другого один раз. Наприклад, якщо «345 998» треба помножити на «51», то спершу одиницю треба помножити на це велике число (що досить просто, адже множник не змінюється при множенні на «1»), а потім на це велике число треба помножити пʼятірку, памʼятаючи, що вона знаходиться у розряді десятків, а відтак і добуток починатиметься саме з цього розряду. Після цього залишається додати між собою два добутки: від множення на одиницю і на пʼятірку. Тому формат подання інформації у стовпчик залишається чи не єдиним способом дійсно ефективно та без проблем перемножити такі великі числа. У прикладі, який подається дитині, вже відомими є всі числа, однак цифри у деяких з них знаходяться на неправильних місцях. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб відслідкувати хід множення за описаним вище правилом, після чого перемістити цифри на їхні місця, відновивши правильний варіант відповіді.