Робота з двома множниками, кожен з яких є багатоцифровим числом, сама по собі є досить складним завданням, адже кожну цифру одного множника треба помножити на кожну цифру другого. Проте, коли йде мова про множення кількох чисел, особливо, якщо деякі з них є хоча б двоцифровими, складність ще збільшується на порядок. Справа тут в памʼяті: якщо дитина не має змоги множити у стовпчик та записувати на чернетці всі цифри, які треба тримати в памʼяті для переносу у наступний розряд, обʼєм інформації, який доводиться запамʼятовувати, залишається вельми і вельми великим. Допомогти розвинути потрібні вміння та памʼять допоможе лише практика, і ця вправа є тим тренажером, що був створений якраз для цього. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією множення – новий для кожного наступного етапу завдання. Цей приклад має класичний строковий вигляд – всі його елементи розташовані в один рядок, а не у стовпчик. Проте множників, як мінімум, три, і серед них є й двоцифрові. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб встановити, який з наданих під прикладом варіантів відповіді є правильним. Ці варіанти є єдиною підказкою та орієнтиром для учня. Дитина виконує всі обчислення подумки, після чого вибирає правильний варіант, який стає на своє місце – у порожню клітинку після знаку рівності. Важливо памʼятати про властивості множення, зокрема про те, що від зміни місця множників добуток не змінюється. Це означає, що дитина має можливість самостійно вибирати, яку пару чисел множити першою. Учень аналізує приклад, знаходить числа, знайти добуток при множенні яких буде простіше за все, після чого вже цей проміжний добуток множить на третій множник.