Досить різний набір інструментів використовується для того, щоб дати школяру розуміння тої чи іншої математичної теми. Зокрема, для вивчення дробів так чи інакше використовувались кругові діаграми, які грали роль ілюстрацій для дробів. У цьому випадку саме вони використовуються для того, щоб продемонструвати, як відбувається множення дробів звичайного типу на ціле число. На екрані перед школярем міститься зображення кількох діаграм, які грають роль ілюстрацій до прикладу з дією множення. Над ними містить формулювання завдання, де вказано, власне, приклад, де є ціле число та дробовий компонент. Учень має уважно вивчити приклад, щоб зрозуміти характер кожного виразу. Справа в тому, що ілюстрації до прикладу (де лише одна підходить конкретно для виразу, вказаного на екрані) мають формат додавання. Коло, яке грає роль умовної одиниці, розділено на певну кількість рівних сегментів. Їхнє число – це знаменник. Деякі з них виділені в інший колір – це чисельник. При множенні на ціле число дріб додається сам до себе кількість разів, яка відповідає цьому цілому множнику. Відтак, вибираючи ілюстрацію, яка відповідає прикладу у завданні, школяр має проаналізувати дві важливі сторони кожного малюнку. Перша – діаграма має відповідати дробовому множнику за знаменником та чисельником. Другий – кількість доданків має співпадати з цілим множником. Коли дитина знайде такий приклад, який співпадатиме з виразом у завданні, то пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії. На наступному етапі приклад та ілюстрації до нього, звісно, будуть вже іншими. На кожному етапі підходить лише один з малюнків. Бажано, аби дитина розуміла, як виглядають вправи, підходящі для інших ілюстрацій.