Множення чисел у стовпчик є темою для дитини не новою – вже досить давно учень познайомився з цим форматом подання числової інформації для виконання названої дії. Проте досі питання використання множення у стовпчик стосувалося, здебільшого, комфорту дитини та швидкості її дій. При множенні навіть багатоцифрового числа на одноцифрове лише дійсно дуже великі числа потребують цього формату, який полегшує роботу з розрядами. Більшість прикладів можна було б вирішити й у звичайному їхньому вигляді. Проте для множення двох багатоцифрових чисел формат подання їх у стовпчик є чимось дійсно необхідним: навіть двоцифрові числа (не кажучи вже про тисячі чи сотні) перемножити між собою у рядок було б надто важко. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у множенні двоцифрових чисел у стовпчик. На екрані перед учнем міститься каркас такого прикладу з усіма докладними елементами. Тобто подаються не просто два числа одне під іншим та пряма лінія під ними замість знаку рівності. Натомість під парою чисел знаходиться наступний рівень множення з порожніми клітинками там, де будуть цифри проміжних результатів. При множенні багатоцифрових чисел треба послідовно по черзі перемножити кожну цифру першого множника на кожну цифру другого, тож таких проміжних кроків буде вдосталь. Дитина має проявити увагу, користуючись каркасом прикладу як головною підказкою. Послідовно множачи числа, дитина вводить цифри-відповіді у правильні клітини, поступово рухаючись до остаточного добутку. Коли учень знаходиться правильний кінцевий результат, то проходить на наступний етап до нового подібного прикладу. На кожному проміжному етапі будуть поряд з порожніми клітинками й ті, де є цифри – це теж підказка для учня.