Виконання дії з підвищенням розряду не є чимось новим для дитини. У минулі роки, опрацьовуючи дію множення, дитина вже стикалася з подібним завданням. Проте цього разу формат подачі інформації дещо інший, тож не можна сказати, що ця вправа є калькою на подібні з попередніх років. На екрані перед учнем на кожному етапі перед учнем міститься пірамідка з математичних прикладів, що містять дію множення. На першому, верхньому поверсі цієї пірамідки, знаходиться найменший приклад: обидва множники там представлені одноцифровими числами. Кожний наступний поверх пірамідки додає по одній цифрі до обох множників. При цьому перший отримає додатковий нуль (тобто росте розряд числа), а другий отримує ще одну таку ж цифру. Так на верхньому поверсі множник «3» перетворюється на «33» на наступному і на «333» на третьому поверхах. Відтак дитині доводиться водночас згадувати та опрацьовувати відразу дві теми: множення на круглі числа та множення на числа, які складаються з цифр, що повторюються. Після кожного виразу є знак рівності. Дитина сама має вписати у порожню клітинку після цього знаку число, котре є результатом прикладу. Коли учень зробить це для всіх виразів у піраміді, то пройде на наступний етап завдання, де у подібній структурі будуть вже зовсім інші приклади з новими цифрами, хоча те, як вони змінюються на кожному поверсі, залишиться таким самим. Починати виконувати завдання слід з найвищого поверху, адже це простіше за все. Кожен попередній рівень стане підказкою для наступного, завдяки чому вдасться уникнути помилок, якщо, звісно, дитина буде досить уважною.
Визнати, що в багатозначному числі, цифра, що стоїть на одному місці, становить в 10 разів більше, ніж та, що знаходиться праворуч від цієї, і 1/10 від тієї, стоїть ліворуч від неї.