Множення круглих чисел є досить простим. Як відомо дитині, множення будь-якого числа на нуль дає нуль, але при цьому множення числа на кругле збільшує розрядність першого множника на відповідну кількість нулів. Так «3» при множенні на «6 000» дає у результаті «18 000», тобто добуток є тим самим числом «18», до якого ще «дописується» три нулі від другого множника. Раніше, виконуючи дію множення з круглими числами, учень мав просто запамʼятати цей принцип та закріпити його на практиці. Цього разу виконання даної дії є не таким легким, адже обидва множника є круглими і досить великими числами. На кожному етапі перед дитиною міститься пара множників, кожен з яких має значущу цифру та кілька нулів. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб дати відповідь на питання: скільки нулів буде у числа, яке є результатом цього множення. Отже, знаходити сам добуток не є необхідним – достатньо просто вказати на кількість нулів у ньому, вибравши відповідне число з-поміж кількох варіантів. Зробити це вкрай просто: треба лише додати ці нулі. Якщо перший множник мав три нулі, а другий – чотири, то у добутку їх буде вже сім. Виключенням є випадки, коли значущі цифри, з яких починаються ці числа, самі по собі при множенні дають кругле число. Наприклад, якщо помножити «4 000» на «5 000», то нулів буде не шість, а сім, адже добутком є число «20 000». Тому, хоча вписувати остаточний результат дії множення дитині й не треба, виконати обчислення учень все ж має, аби уникнути прикрої помилки. Коли дитина вибирає число нулів у добутку одного прикладу, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії для іншого прикладу.