У ході виконання цього завдання дитина познайомиться із множенням за допомогою прямокутника. Цей формат використовується значно рідше тому, що він не є дуже зручним для записування, а дитині не надто легко зрозуміти сам принцип обчислень за допомогою цього інструменту. Проте, якщо учень у цьому досягає успіхів, то навіть робота з великими числами втрачає особливу складність. На екрані перед учнем міститься такий квадрат. На кожному етапі новий. Сам приклад у рядковому форматі подається поряд. Квадрат розділено на менші квадратики за кількістю цифр у множниках: у горизонталі цифри, що входять до складу першого числа, а у вертикалі – другого. Вочевидь, цей спосіб множення підходить тільки для чисел, які мають однакову розрядність, тобто, скажімо, для двох трицифрових чисел або двох шестицифрових. Втім, тут дитина працюватиме з меншими числами. Квадрат розділено на діагоналі, і вони разом з іншими лініями формують сектори. У кожному – своя цифра. Знаходячи суму всіх чисел діагоналі, учень вписує ці числа у порожні клітинки по іншу сторону від чисел квадрата. Ці цифри і входять до складу добутку. Їх треба вписати у правильному порядку, йдучи зверху вниз та зліва направо. Цифри, які входять до складу числа-відповіді, знаходяться по той бік квадрата. Важливо памʼятати, що як розміщення цифр множників, так і розміщення цифр добутку має відбуватись саме у звичайному напрямку, вказаному вище. Коли учень у звичайний приклад впише відповідь, розмістивши цифри у правильному порядку, то пройде на наступний етап до нового квадрата.