Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Геометричних фігур є велика кількість. Їхнє різноманіття коріниться у великому числі комбінацій кількості та взаємодії (по довжині та утвореним кутам) сторін, а також у різноманітті кутів. Крім того, є й такі фігури, як коло або окружність чи  круг, які не мають кутів або сторін, проте характеризуються унікальними атрибутами на кшталт радіуса або діаметра. Крім того, фігури можуть бути як двовимірні, так і тривимірні. Перший вид – це фігури на площині, тобто такі, які можна повністю зобразити на аркуші паперу. Другий вид – так звані обʼємні. Вони розміщуються у просторі і подібні до предметів навколишнього світу, адже крім ширини та довжини мають також і глибину. Ці фігури складаються з двовимірних, а завдяки різним відтінкам зображених граней зрозуміло, яке положення вони приймають у просторі. Крім того, вони мають у невидимі грані, що знаходяться ніби позаду точки сприйняття, а тому описуються штрихованими лініями. У ході виконання цього завдання дитина буде знаходити у ряді геометричних фігур зайві. На екрані перед школярем на кожному етапі міститься зображення нового ряду таких фігур. Всі вони відрізняються між собою, всі мають свої особливості. Проте разом з цим більшість з них цілком можна обʼєнати в один загальний вид. більшість – окрім одної. Саме її треба виділити як зайву фігуру. Наприклад, серед ряду двовимірних треба виділити одну обʼємну. Або серед кількох різних чотирикутників (а їх є багато різновидів: квадрати, ромби, прямокутники, паралелепіпеди, трапеції тощо) треба вибрати коло, тобто двовимірну фігуру без кутів та сторін. Коли дитина виділяє цю зайву фігуру, то проходить на наступний етап до подібного завдання.  

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Визначаємо невідомий множник
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
W_REKLAM_WATCHVIDEO
W_REKLAM_WATCHVIDEODESC_ANSWER
Дивитися