Необхідно навчити школяра правилам округлення. Головні принципи цього процесу дитині вже відомі досить давно. Дитина памʼятає, що при звичайному округленні, скажімо, до десятків, якщо у розряді одиниць пʼятірка або більша цифра, до десятків додається одиниця, а якщо четвірка чи менша – десятки залишаються без змін. Насправді принцип округлення привʼязаний не до конкретних цифр, а до положення числа на своєрідній умовній числовій прямій. Якщо воно знаходиться ближче, ніж на півдороги до наступного, то наближається, округлюючись, до нього. У випадку, коли воно знаходиться ближче до попереднього, то залишається таким самим. Тож при округленні дробів варто звертати увагу не на цифри, а на співвідношення чисельника та знаменника. Наприклад, якщо у чисельнику «56», а у знаменнику «989», то дріб все рівно ближче до нуля, ніж до одиниці, адже на числовій прямій він знаходиться далеко від середини (тобто половини одиниці) дороги до числа «1». А от якщо у чисельнику двійка, а у знаменнику – трійка, то число при округленні перетворюється на одиницю – бо дві третини більше, ніж половина. Такий своєрідний принцип округлення наглядно демонструється у цій вправі. На екрані перед учнем міститься числова пряма, де розташовані різні числа. Між цілими знаходяться дроби. Важливо, що всі числа на своїх місцях та вказані правильно. У завданні, формулювання якого знаходиться над зображенням прямої, вказано, до якого розряду треба округлити дріб. Дитина шукає потрібний дріб на прямій, бачить, до чого він ближче, запамʼятовує особливості співвідношення чисельника та знаменника, після чого вводить у порожню клітинку поряд з дробом його округлений варіант. Далі школяр проходить на наступний етап завдання.