Обчислення дробів проходить досить цікаво: дитина має дізнатись точне число у розряді цілих чисел, після чого обчислити вже дробовий компонент. Але іноді необхідно дробовий компонент округлити, аби представити найближче до мішаного числа ціле число. Цьому й присвячене виконання даного завдання. На екрані перед дитиною міститься малюнок, що має кілька елементів та навіть, певною мірою, сюжет. Наприклад, хлопчик, який наряджає ялинку, а поряд з ним – коробка з прикрасами та кульками. Над малюнком міститься формулювання завдання, де вказано математичний приклад. В ньому може бути або дія додавання, або ж дія віднімання. В будь-якому разі елементи цього числового виразу є мішаними числами, які містять як цілий числовий компонент, так і дробовий. Завдання ж, яке ставиться перед учнем, полягає не у тому, щоб вирішити цей приклад та знайти на нього відповідь, а в тому, щоб, зробивши це, знайти, до якого числа цей результат наближається, тобто округлити суму чи різницю. Варіанти чисел містяться на малюнку. Більше того, вони є елементами малюнку, скажімо, нанесеними на кульки для ялинки числами. Тож завдяки такому оформленню вправа перетворюється на досить цікаву гру, де візуальний ряд доповнює математичні дії. При цьому сам навчальний пласт вельми великий – дитині треба і виконати дію додавання чи віднімання, і округлити до цілого числа результат даного прикладу. І саме малюнки завдяки своєму різноманіттю та яскравості роблять виконання вправи дійсно цікавим для школяра. Адже на наступному етапі зміниться не лише приклад, який є у формулюванні завдання, а й малюнок, з яким працюватиме дитина.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.