Множення і діленні є діями протилежними, а відтак і взаємоповʼязаними. Цей звʼязок можна ефективно використати для перевірки правильності. У ході виконання цього завдання дитина перевірятиме правильність множення за допомогою дії ділення. На екрані перед учнем міститься зображення математично прикладу з множенням, який вже було розвʼязано. Добуток знаходиться на своєму місці після знаку рівності, проте треба перевірити його правильність. Як відомо, множники є рівнозначними, тож незалежно від їхнього прядку добуток не зміниться. Відтак перевірити правильність прикладу можна двома способами. Перший полягає у тому, щоб добуток розділити на перший множник. Якщо в результаті вийде другий, значить приклад правильно розвʼязаний. Другий спосіб подібний: треба той самий добуток розділити вже на інший множник. Якщо в результаті в якості частки залишиться перший, значить, все правильно. Під прикладом з множенням є каркаси двох прикладів з діленням. Відповідні числа вже стоять в обох з них на місцях дільників. Залишається тільки ввести у кожний приклад ділене та частку. Коли дитина заповнює порожні клітинки в обох прикладах та пересвідчується у правильності виразу з дією множення, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії. Ця вправа дає дитині можливість краще зрозуміти взаємозвʼязок між множенням та діленням, а також те, яку роль грають числа у цьому звʼязку в залежності від свого місця. Важливо, що учень не просто має вписати числа у порожні клітинки бездумно, а дійсно розвʼязати приклади з діленням, аби переконатись у правильності першого виразу, памʼятаючи: добуток є діленим, а дільник та частка можуть мінятись місцями.