Робота з мішаними числами вимагає певної уважності до кожного з компонентів виразу. Крім того, дитина, виконуючи додавання та віднімання, має дотримуватись правил відносної диференціації: окремо працювати з цілими розрядами, а окремо – з дробовими. Відтак може виникнути плутанина, повʼязана з тим, що цифр у дробовому розряді більше, вони великі, але загалом, через те, що цілий компонент менший, це мішане число менше, ніж очікувалось. У ході виконання цього завдання дитина на практиці побачить, як і чому це буває, а також запамʼятає цей урок якнайкраще. На екрані перед дитиною міститься пара виразів. Один містить дію віднімання, інший – дію додавання. В обох виразах складовими елементами є лише мішані числа: вони мають цілу частину, а поряд з цим числом – звичайний дріб. Між цими виразами міститься порожня клітинка, куди треба вписати знаки «більше» чи «менше». Школяр розвʼязує по черзі кожен приклад. Складність тут у тому, що результати прикладів відрізняються не надто сильно, іноді лише на один елемент (на чисельник, скажімо), а крім того, для порівняння дробові частини після знаходження результатів виразів іноді треба доводити до спільного знаменника. Також варто звернути увагу на те, що школяр мусить тримати у памʼяті результат одного з прикладів, поки він розвʼязує інший. Коли дитина виконала всі потрібні дії (знайшла суму та різницю для двох виразів, зуміла дати дробовим частинам спільний знаменник та порівняла їх), залишається поставити у порожню клітинку відповідний знак. Після цього школяр проходить на наступний етап до нової пари прикладів. Важливо, що вирішальну роль у визначенні більшого виразу грає саме цілий, а не дробовий компонент. На нього й слід звертати увагу в першу чергу, а вже потім – на дріб.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.