При роботі з математичними виразами, що мають багатоцифрові компоненти, дуже важливо навчитись швидко та правильно оцінювати ці приклади. Дитина має ледь не з першого погляду розуміти, яким приблизно буде результат вказаної дії. Навчитись це робити допоможе порівняння, і саме на ньому базується дане завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення олімпійського пʼєдисталу у його класичному вигляді: колона, на які знаходиться переможець, є найвищою; той, хто посів почесне друге місце, знаходиться відповідно другим і по висоті; той, хто «прийшов до фінішу» третім займає найнижчий пʼєдистал. Під цим зображенням (яке не змінюється лише за кольором кожного пʼєдисталу на кожному наступному рівні) знаходиться трійка прикладів з дією множення у кожному. Всі множники є двоцифровими числами. Приклади подані без результатів. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розмістити ці приклади згідно з величиною добутку: вираз з найбільшим результатом займає перше місце, з наступним по величині – друге, а з найменшим – третє. Звісно, дитина може розвʼязати всі ці приклади, але це не обовʼязково. Досить і того, щоб учень просто оцінив їх та порівняв «на око», результат якого з виразів є найбільшим. Зробити це досить легко: найбільшим добуток буде у того виразу, де цифри в обох множниках, які відповідають за більші розряди, будуть теж більшими. Наприклад, якщо порівняти вирази «31х19» та «52х71», то стає зрозуміло, що добуток другого буде більшим просто тому, що там більші множники. Коли дитина розподіляє приклади по пʼєдисталах, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншими виразами. Множники там будуть вже новими.