Математика – наука точна, і здебільшого всі завдання в її рамках вимагають пошуку точної відповіді, конкретного числа-результату. Однак, інколи можливість приблизно оцінити результат є не менш важливою. Вміння знаходити приблизний результат є необхідним відразу у кількох різних випадках. Перше за все, йде мова про такі приклади, де визначити відповідь відразу надто складно, наприклад, при множенні двох великих мішаних чисел, де порозрядне множення ускладнюється ще й необхідністю визначити місцеположення коми у добутку. Також оцінка приблизного результату є більш важливою тоді, коли акцент при вивченні тієї чи іншої теми робиться на швидкість та тренування орієнтації у числах, адже з часом стає достатньо і просто одного погляду на вираз, щоб вже приблизно зрозуміти добуток, частку, суму чи різницю його елементів. Ця вправа й присвячена пошуку приблизного результату у випадку з множенням двох мішаних чисел. На екрані на кожному етапі перед учнем міститься пара таких чисел. Оскільки приклад подається у рядковій формі, швидко та ефективно визначити добуток є надто складним для учня. Однак, він може оцінити приблизний результат. Під прикладом міститься два варіанти відповіді. Обидва орієнтуються на певне число. Перший варіант означає, що добуток більший за вказане число, а другий – що менший. Дитина має зорієнтуватись у числах, зрозуміти, яким буде добуток хоча б приблизно і зробити свій вибір, після чого почнеться наступний етап вправи, де буде вже інша пара мішаних чисел.