Рівняння – це досить цікавий і новий для дитини формат подачі математичної інформації. У рівнянні йде мова про приклад, де замість одного з елементів міститься буквений елемент, скажімо, ікс («х») або ігрек («у»), тоді як результат дії, про яку йдеться у прикладі, відомий. Початкове рівняння лише з одним невідомим схоже на звичайний вираз, де треба знайти пропущений доданок, множник, елемент ділення чи віднімання – тобто виконати дії вже давно знайомі, просто в новому форматі. З часом рівняння стають більшими, більш багатоскладовими та містять різні дії. У ході виконання цього завдання школяр познайомиться з рівнянням, де роль дійових осіб грають мішані числа. Лише вони посідають місця доданків, множників та інших елементів, що вносить певну складність у їхнє розвʼязання, хоча у дитини вже є й досвід, і всі потрібні знання для цього. На екрані перед школярем міститься зображення типового математичного рівняння – одного на кожен рівень завдання. Дитина аналізує дію, описану у цьому виразі, після чого має визначити, як саме треба знайти невідомий компонент. Під робочою зоною знаходиться два варіанти того, що слід робити. Дитина вибирає той, який підходить для даного завдання. Наприклад, якщо треба знайти відʼємник (тобто саме він ховається за «іксом»), то школяр від зменшуваного віднімає різницю; якщо треба знайти невідомий доданок (на місці якого «ігрек»), то від суми віднімають відомий доданок. Вибираючи потрібний вираз, учень розвʼязує його. Остання, найнижча рівність містить у собі розшифрування невідомого. Дитина вводить потрібні числа у цілий та дробовий розряди, знаходячи невідомий елемент рівняння і остаточно його розвʼязуючи.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.