Задача, яка ставиться перед дитиною у ході виконання цього завдання, полягає у тому, щоб доповнити вже готовий, але неповний приклад з додаванням або віднімання десяткових чисел. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нового такого прикладу. Оскільки сама механіка розвʼязування його дійсно схожа на роботу із звичайним багатоцифровим числом, для спрощення інформація подається у стовпчик. Таким чином, дитина може легко оцінити взаємозвʼязок розрядів як дробового компоненту, так і цілих чисел. Кожен елемент прикладу є неповним: в доданках і сумі у випадку, якщо це додавання; у зменшуваному, відʼємнику та різниці, якщо це віднімання, – є пропущені цифри. На їхньому місці просто порожні клітинки. Але вони розташовані таким чином, що по вертикалі, де є одна порожня клітинка, всі цифри у інших компонентах прикладу є. Тобто, скажімо, якщо невідомим є розряд десятих у першому доданку, то у другому доданку та сумі цей розряд є в наявності. Таким чином, послідовно виконуючи дію між цими числами, дитина шукає та вписує у порожні клітинки ті цифри, яких там бракує. Коли учень повністю доповнює приклад, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії. Ця вправа є досить корисною для того, щоб дитина навчилась краще, швидше та впевненіше працювати з багатоцифровими числами, якими є десяткові числа. Звертаючи увагу на кому, що розділяє дроби та цілі числа (як і в інших завданнях цього типу), школяр також і запамʼятовує, де вона має знаходитись у відповіді при виконанні додавання чи віднімання.