Ця вправа продовжує низку завдань, що присвячені тренуванню виконання додавання та віднімання з десятковими числами, що містять як цілу частину, так і дробовий компонент. У ході виконання цієї вправи учень буде сам складати приклад, тож завдяки незвичній механіці розвʼязування поставленої задачі учень буде з цікавістю підходити до кожного наступного рівня. На екрані перед дитиною міститься зображення робочої зони з кількома десятковими числами у ній. Над нею є формулювання вправи, де вказано число-результат. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб серед поданих нижче чисел вибрати ті, які зможуть підійти до вказаного у завданні. Наприклад, якщо там сказано, що десяткове число є результатом додавання, то учень має підібрати пару доданків, що в сумі дають саме цей дріб. Якщо ж там сказано, що дане число – результат віднімання, то школяр шукає зменшуване та відʼємник. Коли учень знаходиться ці числа, то натискає на них і таким чином виділяє. Далі, якщо дитина впоралась і відразу правильно визначила потрібну пару дробів, починається наступний етап, де буде новий набір чисел як у завданні, так і у робочій зоні, а також нова дія, описана на рівні. Для того, щоб успішно знайти пару потрібних чисел, дитина має добре орієнтуватись у десяткових дробах, розуміючи, приблизно які потрібні складові для того, щоб дати в результаті число із завдання. Коли учень окреслить коло підходящих дробів, то виконає потрібні дії з ними – віднімання або додавання, аби переконатись у своїй правоті. І вже після цього ці числа слід виділяти. Завдяки великій кількості дробів дитина тренується виконувати дію додавання або віднімання більш впевнено та швидко.