При розвʼязуванні різних математичних прикладів необхідно визначити результат тих чи інших дій, наприклад, знайти добуток при множені двох чисел. Іноді добуток є відомим, як і один з множників. Тоді для знаходження невідомого множника треба добуток розділити на відомий множник. Проте цього разу учень виконуватиме ще більш нетипове завдання з цієї теми. На екрані перед учнем міститься ряд чисел – новий для кожного наступного етапу вправи. У завданні, формулювання якого знаходиться над цим числовим рядом, вказано, який добуток має містити приклад. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти обидва множника, які при виконанні відповідної дії між собою дають саме вказане у завданні число. Для цього доведеться проявити і розуміння чисел, і добре в них орієнтуватись. Учень має знайти число, на яке можна розділити добуток, після чого серед тих чисел, які залишились, знайти те, яке є часткою у цій операції. Такий спосіб знаходження двох множників є найпростішим. Щоправда, якщо добуток є числом, цифри у якому однакові, то все простіше – один з множників може бути числом «11». Те саме і у випадку, коли добуток є круглим числом: треба знайти такі два числа, які дають при множенні саме кругле число, наприклад, такі, де найменшими розрядними цифрами є «4» та «5». Для посилення цікавості дитини при виконанні цього завдання всі числа, окрім того, яке має бути добутком, цікаво оформлені як складовий елемент якогось малюнка. На кожному наступному етапі малюнок змінюється разом з усіма числами. Таке різноманіття образів стимулює концентрацію дитини та її зосередженість.