Для закріплення навичок роботи з тими чи іншими математичними величинами, досить часто потрібно використовувати подібні завдання. Але як зробити їх цікавими, аби мотивація дитини їх вирішувати не падала? Відповідь: додати щось особливе у формат подачі інформації. І ця вправа повнісню відповідає цьому принципу. Виконання дій віднімання та додавання з десятковими числами є темою досить особливою для дитини, адже досі учень лише експериментував із самими цими дробами та їхнім зображенням. Проте замість того, щоб навантажувати дитину однаковими завданнями, було вирішено після звичайної вправи з прикладами на віднімання та додавання у стовпчик додати до них сюжет. В результаті зʼявились текстові задачки, що описують певну ситуацію, для вирішення якої необхідно додати або відняти десяткові числа. Цим і займеться дитина, виконуючи цю вправу. На кожному етапі буде нова задача, яка супроводжується новим прикладом. Оскільки виконання додавання та віднімання у стовпчик є досить складним через наявність великої кількості цифр, під текстом задачі вже є готовий приклад. Відтак сам сюжет виконує роль інструмента для збільшення цікавості вправи в очах школяра. Описуючі казкові історії або дії цікавих персонажів, ці задачі містять і вказівку на те, яку саме дію треба виконати. Тож учень може співзіставити текстове оформлення з прикладом. Коли учень розвʼязує приклад та вписує у порожню клітинку число-результат, звертаючи особливу увагу на кому, що розділяє цілу частину від дробової, то проходить на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії з новим прикладом та задачкою.