Після того, як школяр виконав низку звичайних математичних прикладів, де працювати треба було лише зі звичайними дробами, отримані навички треба закріпити та покращити через розвʼязування задачок з цими ж елементами. На кожному етапі вправи міститься задачка, згідно з умовами якої необхідно виконати ту чи іншу операцію з дробами, котрі мають спільний знаменник важлива особливість таких задачок у наступному: всі вони різні за сюжетом та описом предметів, частини яких вони описують, але в жодний приклад, який потрібно виконати для пошуку відповіді на задачку, не вказується прямо. Натомість школяр має сам зрозуміти, яку дію необхідно виконати для того, щоб знайти відповідь на питання. Всі обчислення дитина теж виконує подумки. Втім, складнощів з цим не буде, адже додавання та віднімання звичайних дробів зі спільним знаменником надзвичайно просте за механікою виконання: знаменник у дробі, який є результатом обчислень, залишається таким самим, як і у компонентів прикладу, тоді як всі операції робляться з чисельником. Той в свою чергу, здебільшого, представляє собою невелике, одноцифрове число, а додавання чи віднімання одноцифрових чисел – це програма першого класу. Крім того, під умовами задачки міститься кілька варіантів відповіді, на які школяр може орієнтуватись у своїх обчисленнях. Загалом, мета цієї вправи – продемонструвати, коли саме у житті додавання та віднімання дробів необхідне, адже дійсно ситуації, описані у сюжетах задачок, є цілком життєвими. А головне – ця вправа дозволяє попрактикуватись у додаванні та відніманні дробів, маючи можливість відволіктись на цікавий та казковий сюжет, що важливо, перш за все, для збереження цікавості школяра до математики.
Додавайте і віднімайте дроби з різними знаменниками (включаючи мішані числа), замінивши дані дроби еквівалентними, таким чином, щоб отримати суму або різницю дробів зі спільними знаменниками.
Вирішувати задачі, пов'язані з додаванням і відніманням дробів, що відносяться до одного і того ж цілого, включаючи випадки, з різними знаменниками, наприклад, використовуючи діаграми або рівняння для позначення задач. Використовувати дроби для швидкої оцінки обґрунтованості відповідей.