Коли учень займається розвʼязанням математичних задач, то найчастіше робота полягає у тому, щоб знайти відповідь на приклад, тобто результат тої чи іншої дії або набору математичних дій. Однак, ця вправа має дещо іншу структуру, що лише посилює цікавість учня до виконання завдання, а крім того дозволяє по-новому подивитись на опрацьовану тему. На екрані перед дитиною міститься зображення робочої зони з кількома мішаними числами. Вони розташовані у стовпчик, і кожне таке число є відповіддю для одного з прикладів. Тобто цього разу замість того, щоб підбирати варіант результату до прикладу, учню треба підібрати приклад до вже готової відповіді. Варіанти містяться поза робочою зоною. Важливо, що кількість варіантів співпадає з числом прикладів. Таким чином, коли школяр виконає потрібні обчислення, аналізуючи кожен варіант по черзі, та підбере потрібний вираз до першої відповіді, варіантів для другого дробу залишиться лише два. А коли школяр підбере другий приклад до наступного дробу, то автоматично підбере й приклад для третього, адже залишиться лише один вираз. Однак, такою підказкою слід користуватись, все рівно розвʼязуючи завдання та приділяючи увагу кожному виразу, аби покращити практичні навички додавання та віднімання дробів – тобто тому, чому присвячені всі ці вирази. Коли дитина розсортує всі приклади до відповідних результатів, то пройде на новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій. А для того, щоб зацікавити учня ще сильніше, кожен набір прикладів супроводжується зображенням персонажа – наприклад, казкової тваринки або іншого симпатичного героя. Наявність цього героя посилює й інтерактивність завдання.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.