Дитина вже виконувала приклади з діленням, де десятковим числом був дільник, виконувала й вирази, де таким числом було ділене. Цього разу школяр зробить крок ще далі і виконуватиме ділення у прикладах, де всі елементи є десятковими числами. На екрані міститься зображення одного такого прикладу на кожен етап завдання. Учень аналізує числа, що входять до його складу, після чого вибирає серед варіантів, поданих під виразом, той, який є правильною відповіддю, тобто часткою. Розвʼязуючи ці приклади, школяр має памʼятати про той досвід, який він отримав, опрацьовуючи вирази, де десятковим числом був лише якийсь один елемент. Наприклад, дитина вже знає, що при діленні на десятковий дріб, розрядність збільшується, тоді як при множенні – зменшується. Також школяр знає, де саме треба ставити кому – необхідно лише правильно розрахувати її місцеположення, зважаючи на розрядність як діленого, так і дільника. Також дитина має досвід ділення на одиницю, круглі числа, а також працювала з випадками, коли розряду «бракує» і необхідно подумки додати ще один нуль тощо. Ця вправа певною мірою узагальнює всі ці прийоми та виводить володіння ними на якісно новий рівень, адже на кожному етапі школяр стикнеться із чимось особливим, із новим випадком ділення. Крім того, ця вправа тренує памʼять, адже всі приклади подаються лише в рядок, тож у ході їх виконання учневі доводиться зосереджуватись більше, ніж раніше. А для того, щоб відносно більша складність нового матеріалу не змусила дитину нудьгувати та втомлюватись раніше, ніж слід, кожен етап також супроводжується ілюстраціями, які не мають відношення до теми, однак, є деталізованими, яскравими і композиційно пов’язаними.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.