Ділення є процесом, протилежним до множення, і дитина вже має немалий досвід практичного застосування навичок, повʼязаних із ним. Однак, ділення, коли хоча б один з елементів прикладу є десятковим числом, відрізняється від звичного для учня виконання цієї дії. Ця вправа присвячена легшому особливому випадку – коли десятковим числом є лише ділене, а дільник – ціле число. Однак, і у цьому випадку є певні тонкощі процесу, про які треба памʼятати. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу, де один з ділених є десятковим числом. Слід вибрати з-поміж варіантів, які розташовані під виразом, той, який є часткою. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап завдання до іншого випадку ділення десяткового числа на ціле. Тож як відбувається цей процес? Відповідь досить проста: послідовно від більшого розряду до меншого, враховуючи дробові. Наприклад, учню треба розділити «52,5» на «5». Почати треба з розряду десятків. Якщо розділити два однакових числа, в результаті вийде одиниця – тож цифра «1» має бути в розряді десятків цілого числа. Далі учень оцінює розряд одиниць і бачить, що «2» на «5» не ділиться. Тоді школяр додає до двійки ще й пʼятірку, яка є у розряді десятих, тож виходить, що треба «2,5» розділити на «5». В результаті виходить «0,5». Залишається скласти результати послідовного ділення, щоб знайти частку: число «10,5». При цьому учень має памʼятати, що у випадку, коли наявних розрядів все рівно не вистачає для того, щоб виконати ділення, до останнього можна «дописати» нуль. Наприклад, щоб розділити «52,4» на «5» треба перше число сприймати як «52,40». Також варто памʼятати про кому, однак вона у цьому випадку не зазнає особливих змін положення, що й робить вправу відносно простою.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.