Якщо одне з попередніх завдань було присвячено виконанню прикладів із дією ділення, де десятковим числом було лише ділене, то у цьому випадку школяр зіштовхнеться з виразом, де таким дробом виступає вже дільник, що дещо складніше. На кожному етапі є по одному прикладу такого типу. Дитина бачить ділене, дільник та має вписати у порожню клітинку після знаку рівності число, яке є результатом прикладу, тобто є часткою. Для того, щоб виконати дію ділення правильно, учень має подумки «посунути» кому на стільки знаків направо, наскільки це треба, щоб дільник став цілим числом. До діленого треба подумки додати відповідну кількість нулів. Далі школяр виконує обчислення, після чого вписує частку, не забуваючи про кому. Складність виконання цього завдання як раз і полягає у тому, щоб не переплутати, де саме вона має бути. Щоб себе перевірити, можна спробувати, вписавши частку, помножити на неї дільник. Якщо в результаті вийде ділене, а не число, в «10» разів менше або більше, можна підтверджувати відповідь й рухатись далі. Також школяр має памʼятати, що ділення на десяткове число збільшує розрядність, а не зменшує. Тобто, якщо «63» розділити на «0,9», то в результаті буде «70», а якщо на «0,09», то часткою буде число «700». Крім того, цікавим випадком є ділення одиниці на десятковий дріб з цілим компонентом – в такому випадку частка завжди менша, ніж одиниця. Скажімо, якщо «1» розділити на «1,25», то частка – число «0,8». Таким чином, ця вправа остаточно закріплює навички роботи з розрядами при виконанні ділення з десятковими числами, що знадобиться учню в майбутньому, під час виконання інших завдань, які повʼязані з цією темою.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.