Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для того, щоб урізноманітнити подачу інформації, використовується досить обмежений набір інструментів, які досить ефективні, оскільки при опрацюванні нової теми надають її вправам щось нове. З таблицею як зі специфічним форматом подання інформації, дитина познайомилась ще у молодшій школі і продовжує використовувати їх зараз, адже вони дійсно зручні. Формат таблиці водночас тренує аналітичне мислення та дозволяє розвивати спостережливість та уважність і разом із цим за допомогою таблиці зручно працювати з великим обʼємом інформації, адже вона краще структурована та зрозуміло подана.  На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці з десятковими числами. Числа нові для кожного етапу, але тематично таблиця завжди повʼязана або з множенням або з діленням цих математичних одиниць. Таблиця використовується для того, щоб передати відразу кілька прикладів. У кожному стовпчику знаходиться по одному елементу цих прикладів, і стовпчики відповідно підписано. Деякі поля у таблиці порожні. При цьому бракує не лише чисел у стовпчику результатів, може бракувати, скажімо, першого множника або дільника. Кожен рядок – окремий приклад. Відповідно, якщо бракує числа у клітинці другого множника, дитина має наступний в рядку дріб розділити на попередній, той, який знаходиться у клітинці першого множника. На новий рівень дитина переходить тоді, коли заповнює всі порожні клітинки у таблиці. В якості орієнтира у кожній такій таблиці один приклад подається повний та завершений з усіма елементами обчислення. Далі таблиця влаштована так, щоб дитина шукала по черзі кожен з елементів виразу – для одного прикладу – перший множник, для іншого – другий, для третього – добуток, і аналогічно – з діленням.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.22
Доповнюємо таблицю
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися