Для того, щоб урізноманітнити подачу інформації, використовується досить обмежений набір інструментів, які досить ефективні, оскільки при опрацюванні нової теми надають її вправам щось нове. З таблицею як зі специфічним форматом подання інформації, дитина познайомилась ще у молодшій школі і продовжує використовувати їх зараз, адже вони дійсно зручні. Формат таблиці водночас тренує аналітичне мислення та дозволяє розвивати спостережливість та уважність і разом із цим за допомогою таблиці зручно працювати з великим обʼємом інформації, адже вона краще структурована та зрозуміло подана. На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці з десятковими числами. Числа нові для кожного етапу, але тематично таблиця завжди повʼязана або з множенням або з діленням цих математичних одиниць. Таблиця використовується для того, щоб передати відразу кілька прикладів. У кожному стовпчику знаходиться по одному елементу цих прикладів, і стовпчики відповідно підписано. Деякі поля у таблиці порожні. При цьому бракує не лише чисел у стовпчику результатів, може бракувати, скажімо, першого множника або дільника. Кожен рядок – окремий приклад. Відповідно, якщо бракує числа у клітинці другого множника, дитина має наступний в рядку дріб розділити на попередній, той, який знаходиться у клітинці першого множника. На новий рівень дитина переходить тоді, коли заповнює всі порожні клітинки у таблиці. В якості орієнтира у кожній такій таблиці один приклад подається повний та завершений з усіма елементами обчислення. Далі таблиця влаштована так, щоб дитина шукала по черзі кожен з елементів виразу – для одного прикладу – перший множник, для іншого – другий, для третього – добуток, і аналогічно – з діленням.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.