Для того, щоб посилити цікавість учня до виконання завдання та заохотити його до використання математичних навичок у житті, деякі вправи мають посилений акцент на ігровому аспекті, і це завдання – одне з них. На екрані міститься зображення трьох пар танцюристів, які змагаються за золотий кубок, що знаходиться поряд з ними. Перше, на що звертає увагу дитина, це різноманіття образів: всі пари відрізняються між собою, не знайти двох однакових чи подай навіть сильно схожих танцівників; кожна пара виконує свій танцювальний рух, кожна має свою кольорову гаму. Це додає візуальному ряду не лише різноманіття, а й динаміки. Легко уявити, як ці статичні фігурки рухаються на танцполі. Під кожною парою є свій математичний приклад. У виразах може бути як дія множення, так і дія ділення, але у них є дещо спільне: елементами числових виразів завжди є саме десяткові числа. Над цією композицією знаходиться формулювання завдання, де вказується, яка з пар перемогла: та, результат прикладу під якою є найбільшим або ж та, результат виразу під якою навпаки – є найменшим. Щоб зробити правильний вибір учень може піти двома шляхами. Перш за все, дитина може розвʼязати по черзі кожен з прикладів. крім того, школяр може замість цього проаналізувати всі ці вирази, щоб оцінити, який з них дасть більший, а який – менший результат. При цьому дитині доведеться порівнювати приклади з різними діями, що у випадку з десятковими добами не так просто, адже при ділення на числа, менші, ніж «1», ділене збільшується у розряді, а при множенні – зменшується, і учень має памʼятати про це. Коли школяр робиться вій вибір, то проходить на новий етап завдання, де буде нова трійка пар, інші приклади та нова мета пошуків.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.