Звичайні дроби є тими, з яких починалось вивчення теми дробів взагалі. Однак, специфіка їхньої структури робить виконання математичних дій з ними не такою простою, як у випадку з дробами десятковими. У ході виконання цього завдання школяр нарешті почне вивчати тему множення звичайних дробів. Загалом у цьому немає нічого особливо складного – головне лише запамʼятати послідовність дій та те, як саме взаємодіють чисельники зі знаменниками. Учень памʼятає, що додавати та віднімати звичайні дроби можна лише тоді, коли у них є спільний знаменник, адже не вийде додати чи відміняти певну кількість частин цілого, якщо загальна їхня кількість у двох елементах прикладу не однакова. Саме тому для того, щоб додавати або віднімати звичайні дроби, їх часто треба було зводити до спільного знаменника. У випадку з множенням цієї проблеми нема. На екрані міститься зображення прикладу з множенням двох звичайних дробів – нових для кожного наступного етапу. Учень бачить не лише пару дробів для опрацювання, а й проміжний етап, де дроби обʼєднуються однією горизонтальною рискою. На цьому етапі дитина бачить, як саме відбувається множення звичайних дробів: окремо множиться пара чисельників, а окремо – пара знаменників. Учню залишається лише виконати дію множення для кожного елемента дробу, після чого вписати результат у каркас відповіді, який знаходиться по інший бік від знаку рівності. Якщо це можливо, дріб треба скоротити – у випадку, якщо знаменник та чисельник мають спільний дільник. Коли дитина вводить добуток, то проходить на новий етап до іншого подібного прикладу. Це завдання досить легке, але воно має на меті ознайомити учня з самою механікою виконання множення звичайних дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: розуміє правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом.