Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Звичайні дроби є тими, з яких починалось вивчення теми дробів взагалі. Однак, специфіка їхньої структури робить виконання математичних дій з ними не такою простою, як у випадку з дробами десятковими. У ході виконання цього завдання школяр нарешті почне вивчати тему множення звичайних дробів. Загалом у цьому немає нічого особливо складного – головне лише запамʼятати послідовність дій та те, як саме взаємодіють чисельники зі знаменниками. Учень памʼятає, що додавати та віднімати звичайні дроби можна лише тоді, коли у них є спільний знаменник, адже не вийде додати чи відміняти певну кількість частин цілого, якщо загальна їхня кількість у двох елементах прикладу не однакова. Саме тому для того, щоб додавати або віднімати звичайні дроби, їх часто треба було зводити до спільного знаменника. У випадку з множенням цієї проблеми нема. На екрані міститься зображення прикладу з множенням двох звичайних дробів – нових для кожного наступного етапу. Учень бачить не лише пару дробів для опрацювання, а й проміжний етап, де дроби обʼєднуються однією горизонтальною рискою. На цьому етапі дитина бачить, як саме відбувається множення звичайних дробів: окремо множиться пара чисельників, а окремо – пара знаменників. Учню залишається лише виконати дію множення для кожного елемента дробу, після чого вписати результат у каркас відповіді, який знаходиться по інший бік від знаку рівності. Якщо це можливо, дріб треба скоротити – у випадку, якщо знаменник та чисельник мають спільний дільник. Коли дитина вводить добуток, то проходить на новий етап до іншого подібного прикладу. Це завдання досить легке, але воно має на меті ознайомити учня з самою механікою виконання множення звичайних дробів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.2
Множимо звичайнi дроби
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися